Veelgestelde vragen

Heb je een vraag over een laptop of je bestelling? Waarschijnlijk kan je de meeste antwoorden hier terugvinden. Heb je toch een andere vraag? De klantendienst staat steeds ter beschikking op het nummer 0800 57 117. 

Hoe plaats ik mijn bestelling?

Bestellen gaat snel en simpel. Plaats je producten in je digitale winkelmandje via de grote groene knop. Log in of registreer om je bestelling te voltooien. Vermeld zeker je gsm nummer in je persoonlijk account. Zo kunnen wij je contacteren als je laptop klaar ligt.

Hoe kan ik betalen?

In de webshop kan je betalen met Bancontact, Creditcard, overschrijving en mogelijkheid tot spreiding van betaling. Bij overschrijven moet je betalen voor het afhalen van je bestelling. Alle directe betaalmogelijkheden zijn gratis. We accepteren helaas geen betaling na aflevering van de producten. Ben je op zoek naar jouw factuur? Bekijk je bestelling in je persoonlijke klantomgeving. 

Hoe kies ik mijn afhaalpunt?

Na je bestelling contacteren wij je telefonisch om een afhaalpunt te kiezen. Dan kan je je toestel ophalen in je Selexion winkel naar keuze. 

Waar blijft mijn laptop?

Er zijn 2 contactmomenten. Wij contacten je om een afhaalpunt te kiezen, daarna ontvang je een bevestiging van de winkel als het toestel klaar ligt om op te halen. Het verwerken en verzenden van je toestel naar de winkel duurt zo’n 5 werkdagen.

Heb ik service / garantie op het toestel?

Uiteraard, de service wordt volledig beheerd door jouw Selexion winkel. Je kan er steeds terecht voor bijkomende service en/of garantie. Bewaar zeker je factuur goed. Deze kan je achteraf nog terugvinden in je persoonlijke klantomgeving.

Kan ik mijn bestelling annuleren?

Eenmaal je bestelling betaald is kan het niet meer geannuleerd worden. Is het toch niet je ding? Volg dan de retour procedure.

Kan ik de laptop retourneren?

Uiteraard. Je hebt 14 dagen de tijd om je bestelling te retourneren. Dit doe je door jouw toestel in de originele doos met je factuur terug naar je Selexion winkel te brengen.  

Wat als mijn toestel defect of beschadigd is bij levering?

Doet je product niet wat het zou moeten doen bij levering? Dan raden we je aan eerst de gebruikershandleiding te lezen. Misschien kan je het probleem zelf al oplossen. Werkt het toestel nog niet? Je kan steeds terecht met je toestel en factuur in je Selexion winkel.

Kan ik meerdere toestellen bestellen?

Je kan zoveel laptops bestellen als je wil, zelfs van verschillende types. In het winkelmandje kan steeds het aantal toestellen dat je wil bestellen aanpassen.  

Is het mogelijk om een laptop te huren / leasen?

Nee, wij verhuren of leasen geen laptops. Door het toestel aan te kopen is het onmiddellijk eigendom van jou. De service na verkoop wordt voorzien door je Selexion winkel.

Welke software staat er op mijn toestel?

Alle laptops zijn voorzien van Windows 10 Home. Wil je extra software? Daarvoor kan je steeds terecht in je Selexion winkel. 

Onze klanten aan het woord

Meer en meer taken werden doorgegeven via het schoolplatform. Daardoor hebben we de beslissing genomen om voor onze zoon een toestel te bestellen via Studiehop.be. Het is een prima toestel om voor school te gebruiken. –  Ouder van een leerling uit het 2e middelbaar

Sinds ik mijn eigen laptop heb moet ik die van mijn ouders niet meer gebruiken. Ik kan eindelijk mijn eigen muziek en social media account op mijn laptop gebruiken.  – Leerling uit 3STW

De aankoop van een toestel is een hap uit het budget. Gelukkig konden we onze betaling spreiden over meerdere maanden. – Ouder van een leerling uit het 1e middelbaar

Fortnite is mijn favoriete spel, het loopt geweldig op mijn nieuwe laptop. – Leerling uit 2MoWe